Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Edgar Allan Poe



Ένας από τους πιο σκοτεινούς ποιητές που υπήρξαν ποτέ. Ήταν καταραμένος ποιητής, τρελός, μακάβριος μοναδικός, ευαίσθητος, άτυχος, με αδυναμίες, πάθη, φαντασία, με στοιχειωμένους φόβους και παίζει σατανικά, όμορφα παιχνίδια με το μυαλό του προσπαθώντας να καταλάβει και να νιώσει τις δυνάμεις του. Τα ποιήματα, τα κείμενα του, όλα όσα έγραφε είχαν μέσα μια κρυμμένη σκοτεινή πλευρά της ζωής, άλλες φορές σαν θλίψη, άλλες σαν εικόνες τρέλας, άλλες σαν ένα πλάσμα ίσως και όλα μαζί σε ένα ποιήματα. Παρουσίαζαν την τυραννία της ψυχής και τα βάσανα της, την έλλειψη γαλήνης της και την λύπη της. Προσωπικά όταν διαβάζω Poe μαγεύομαι, βρίσκω την δική μου σκοτεινή πλευρά και την κρυμμένη τρέλα στο μυαλό μου. Είναι ένα από τα άτομα που εξαιτίας του άρχισα να γράφω και που με έκανε να αγαπήσω την λογοτεχνία



ΟΝΕΙΡΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΝΕΙΡΟ

Δέξου ετούτο το φιλί στο μέτωπο σου!
Και τώρα που χωρίζουμε,
Άφησε με να σου πω-
Ότι οι μέρες μου εκύλησαν μέσα στ' όνειρο
Είναι αλήθειά,όπως το' λεγες
Αν όμως,η ελπίδα πέταξε
Μες σε μια νύχτα η σε μια μέρα,
Μες σ'ένα όραμα η μες στο τίποτα,
Είναι γι' αυτό λιγότερο χαμένη;
Όλα όσα βλέπουμε η ο,τι φαινόμαστε
Όνειρο είναι μονάχα μέσα σε όνειρο.

Στέκομαι ανάμεσα στο βογγητό
Μιας θαλασσόδαρτος ακτής,
Και μες στα χέρια μου κρατώ
κόκκους χρυσούς της άμμου-
Ποσό λίγοι!κι όμως πως γλιστράνε
Από τα δάχτυλα μου και βαθιά πάνε,
Καθώς θρηνώ-καθώς θρηνώ!
Θεέ μου!μήπως θα μπορούσα
Μέσα στο χέρι πιο σφιχτά να τους κρατούσα;
Θεέ μου!Πως θα κατορθώσω
Μονό ένα απ' το ανήλεο κύμα να γλιτώσω;
Όλα όσα βλέπουμε η ο,τι φαινόμαστε
Όνειρο είναι μονάχα μέσα σε όνειρο;








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου