Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Οι δύο μου εαυτοί.


Είμαι ελεύθερη γιατί γελάω.
Δεν είμαι ελεύθερη γιατί με κάνεις ακόμα και κλαίω.
Είμαι ελεύθερη γιατί ζω.
Δεν είμαι ελεύθερη γιατί σε σκέφτομαι και νιώθω πως πεθαίνω.
Είμαι ελεύθερη γιατί κοιμάμαι μόνη.
Δεν είμαι ελεύθερη γιατί στο κρεβάτι δεν σε έχω δίπλα μου.
Είμαι ελεύθερη γιατί όταν μπαίνω στο σπίτι δεν φωνάζεις που άργησα.
Δεν είμαι ελεύθερη γιατί όταν ανοίγω την πόρτα στο σπίτι δεν βλέπω το χαμόγελο σου να με περιμένει.
Είμαι ελεύθερη γιατί έχω χρόνο για τον εαυτό μου.
Δεν είμαι ελεύθερη γιατί δεν σε αγγίζω.
Είμαι ελεύθερη γιατί καπνίζω στο δωμάτιο χωρίς να γκρινιάζεις για το πως θα κοιμηθούμε το βράδυ με τόσο καπνό.
Δεν είμαι ελεύθερη γιατί δεν παίζεις με τα φιλτράκια μου.
Είμαι ελεύθερη γιατί δεν νιώθω τύψεις κάθε φορά που τσακωνόμαστε.
Δεν είμαι ελεύθερη γιατί δεν κάνουμε έρωτα.
Είμαι ελεύθερη γιατί βλέπω τις ταινίες που μου αρέσουν.
Δεν είμαι ελεύθερη γιατί δεν πεθαίνουμε από τα γέλια με τις χαζοκωμωδίες .
Είμαι ελεύθερη γιατί δεν σε βλέπω να κλαις.
Δεν είμαι ελεύθερη γιατί δεν σε κοιτάζω να κοιμάσαι.
Είμαι ελεύθερη γιατί δεν τσακωνόμαστε.
Δεν είμαι ελεύθερη γιατί δεν σε φιλάω.
Είμαι ελεύθερη γιατί δεν υπάρχω στην σιωπή του θυμού σου.
Δεν είμαι ελεύθερη γιατί δεν συζητάμε με τα μάτια.
Είμαι ελεύθερη γιατί μένω μόνη μου.
Δεν είμαι ελεύθερη γιατί δεν μένω μαζί σου.
Είμαι ελεύθερη γιατί δεν είσαι εδώ.
Δεν είμαι ελεύθερη γιατί σε έχασα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου