Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Ιδέες.

Κατά κάποιον παράδοξο και παράλογο τρόπο μου λείπεις. Δεν μου λείπεις απλά εσύ, μου λείπει η ιδέα σου.
Για εμένα όλα είναι ιδέα. Όσο ανορθόδοξο και απροσάρμοστο σου φαίνεται αυτό, για εμένα τα πάντα στην ζωή είναι μια ιδέα. Για εμένα οι ιδέες έχουν σάρκα και οστά, έχουν συναισθήματα και το σημαντικότερο, σκέφτονται. Για εμένα, όταν οι ιδέες πεθαίνουν, πεθαίνουν μαζί και οι άνθρωποι που τις φυλάνε κρυφά μέσα τους.
Οι ιδέες δεν υιοθετούνται, κατακτούνται. Για να κατακτήσεις μια ιδέα πρέπει να είσαι καλός πολεμιστής. Στην ζωή όλα είναι πόλεμος πως γίνεται να μην μάθεις να πολεμάς; Αλλά ένας πολεμιστής χωρίς μια ιδέα τι είναι; Κεφάλι χωρίς μυαλό είναι. Ο πόλεμος σου ξεκινάει με την μάχη για την ιδέα, εκεί λοιπόν κάνεις τα πρώτα βήματα σου στην τοξοβολία.
Και η δική σου ιδέα μου λείπει πολύ. Αυτή η απρόσκλητη εμφάνιση σου στην ζωή μου ήταν να με κάνει να σε ζητάω απεγνωσμένα πλέον. Αυτό το περίεργο γέλιο σου. Αυτές οι σκέψεις σου. Αυτές οι τρελές διαφωνίες μας. Αυτά τα αυθόρμητα αγγίγματα σου. Αυτά τα μισόλογα σου. Αυτή η γαμημένη σου ιδέα. Αυτή είναι που τα βράδια με ξυπνάει με δάκρυα στα μάτια. Αυτή η γαμημένη σου ιδέα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου