Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

In girum imus nocte et consumimur igni.

Ξενυχτάμε μιλώντας κι όμως είμαστε αχόρταγοι. Μου λες παραμύθια με κομπλεξικούς ήρωες και κενές πριγκίπισσες και σου λέω πως αυτά δεν είναι παραμύθια, ούτε δημιουργήματα του μυαλού σου. Είναι ο καθρέφτης του κόσμου που ζούμε και γελάς.
Μου αρέσει όταν γελάς. Μου αρέσει όταν μισανοίγεις το στόμα και βγαίνει από μέσα του ένας χαμηλός, διασκεδαστικός ήχος. Τώρα που το περιγράφω γίνεται εικόνα στο κεφάλι μου και είναι λες και το ακούω στα αυτιά μου.
Ξενυχτάμε μιλώντας για δράκους και τρελούς προσκυνητές επάνω στα βουνά. Μου αρέσει να σε ακούω να μου λες ιστορίες. Ιστορίες της στιγμής.
Οι συζητήσεις μας όμως, δεν περιορίζονται σε μυθοπλαστικές ιστορίες ή ιστορίες μιζέριας που θα θέλαμε να είναι ψεύτικες. Ξενυχτάμε μιλώντας και για κοσμοθεωρίες. Προσωπικές κοσμοθεωρίες. Μιλάμε για τις απόψεις μας, με αντίθετες γνώμες.
Ξενυχτάμε χωρίς να μιλάμε, απλά κοιτάμε. Όταν τα πνεύματα συναντηθούν μπορούν να κυριαρχήσουν τα σώματα.
Στο είχα πει, ο εγκεφαλικός οργασμός είναι αυτός που θα με κερδίσει πρώτος από όλες τις καύλες του κόσμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου